Dezavantajlı

Dezavantajlı Gruplar İçin Halkla İlişkiler

Emrah Ayaşlıoğlu


ISBN No: 9786255988003

232 sayfa



‘Halkla ilişkiler nedir?’ ‘Halkla ilişkilerin tarihi, kökenleri hangi dönemlere kadar uzanabilir? ‘Yalnızca kâr amacı güden işletmelerle ilgili bir kavram mıdır?’ ‘Halkla ilişkiler, demokratik süreçlere katılımın....

‘Halkla ilişkiler nedir?’ ‘Halkla ilişkilerin tarihi, kökenleri hangi dönemlere kadar uzanabilir? ‘Yalnızca kâr amacı güden işletmelerle ilgili bir kavram mıdır?’ ‘Halkla ilişkiler, demokratik süreçlere katılımın bir aracı ve itici gücü olarak toplumsal bir işlev kazanabilir mi?’ ‘Yeni toplumsal hareketlerin örgütlenme taktik ve stratejileri birer halkla ilişkiler uygulaması mıdır?’ ‘Savaşlar, krizler, toplumsal çatışmalar, hak arama mücadeleleri, dezavantajlı grupların kendi kimliklerini görünür kılma çabaları, halkla ilişkilerin hareket alanı ve temel zemini olarak görülebilir mi?’ Elinizdeki kitap bu ve benzer sorulara yanıtlar arayan, bu yanıtların çerçevesini uluslararası literatürde her geçen gün sayısı artan çalışmalardan yola çıkarak çizmeye çalışan ve merkezine dezavantajlı grupları ve yeni medya olanaklarını alan bir incelemedir. Halkla ilişkiler alanına yönelik bakış açısını zenginleştirmesi ve alanın üzeri örtülen tarihsel/toplumsal arka planını görünür kılması umuduyla…

Medya ve İletişim
REKLAM DAYATIR
Reklam Dayatır
Kenan Demirci
medya söylem demokrasi
Medya Söylem Demokrasi
Fatma Gürses
kamusal alan ve medya
Kamusal Alan ve Medya
Erdal Dağdaş
iletişim sözlüğü kapak
İletişim Sözlüğü
Erol Mutlu