Medya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları
Türkiye Medyasından Örüntüler
Derleyenler: Banu Dağtaş, Erdal Dağtaş
ISBN No: 9789756361856
416 sayfa
Banu Dağtaş, Erdal Dağtaş
Tüketim Kültürü, Yaşam Tarzları, Boş Zamanlar ve Medya Üzerine Bir Literatür Taraması
Derya Öcal
Tüketim Kavramını Anlamlandırmak: Tarihi ve Sosyolojisi
Çağatay Edgücan Şahin
Tüketim Toplumu: 'Mükemmele Evrilen Politika'
Nilüfer Korkmaz
Türkiye'de Tüketim Kültürü ve Mekânsal Ayrışma
Banu Dağtaş-Devrim Deniz Erol
Yaygın Medyanın Haftasonu Eklerinde Tüketime Dayalı Yaşam Tarzı Sunumları
İlker Özdemir
Türkiye'de Popüler Kadın Magazin Dergileri: Yeni Kadın Kimliği ve Sunulan Yaşam Tarzları
Levent Yaylagül
Yarışma Programları, Tüketim Kültürü ve Kültür Emperyalizmi
Burcu Halaçoğlu
Tüketim Kültürü, Yaşam Tarzları ve 1990'lı Yıllar: Yeni Kuşak Türkiye Sinemasında 'Marjinal' Kimlikler
Serpil Aygün Cengiz
Duygulanım Sarkacının Haz ile Aleksitimi Arasındaki Salınımı: Reklamlarda Kamusal Yüz
Göksel Turan
Gerçek(siz)liğimizde Sarıldığımız Serap: İnternet
Emrah Özdemir
Yaşam Tarzlarının Sanal Mekânlardaki Sunumu: Bir Cazibe Merkezi Olarak 'Siberalem' Örneği.
Reklam Dayatır
Medya Söylem Demokrasi
Türkiye'de Amatör Radyoculuk Tarihi
İletişim Sözlüğü