twitter araştırmaları

Twitter Araştırmaları

Editörler: Himmet Hülür, Cem Yaşın


ISBN No: 9786059378710

352 sayfa



Kurulmasından bu yana Twitter iletişim araştırmaları içerisinde diğer sosyal medya platformlarına göre daha fazla araştırmaya konu olmuştur. Twitter diğer sosyal medya ortamları ile karşılaştırıldığında siyasal iletişim süreçleri, gazetecilik pratikleri, gündem belirleme...

Kurulmasından bu yana Twitter iletişim araştırmaları içerisinde diğer sosyal medya platformlarına göre daha fazla araştırmaya konu olmuştur. Twitter diğer sosyal medya ortamları ile karşılaştırıldığında siyasal iletişim süreçleri, gazetecilik pratikleri, gündem belirleme ve gündem oluşturma faaliyetleri için daha elverişlidir. Bu yapısı Twitter içeriklerini diğer sosyal medya mecralarına göre siyasal, toplumsal ve ekonomik iktidar ile daha fazla ilişkili veya iktidar yapıları üzerinde daha etkili kılmaktadır. İletişim kuramlarının Twitter çalışmasına uyarlanması ve bu kuramların Twitter araştırmalarında yöntemsel karşılığı ve araştırmalara konu olan teknikler ve kuramlar bu kitaptaki çalışmaların konusunu oluşturmaktadır.

Medya ve İletişim
REKLAM DAYATIR
Reklam Dayatır
Kenan Demirci
medya söylem demokrasi
Medya Söylem Demokrasi
Fatma Gürses
Türkiye’de Amatör Radyoculuk Tarihi
Türkiye'de Amatör Radyoculuk Tarihi
Süleyman İlaslan
iletişim sözlüğü kapak
İletişim Sözlüğü
Erol Mutlu