Medya, Kültür ve Toplum

Medya, Kültür ve Toplum

Paul Hodkinson


ISBN No: 9786259892016

512 sayfa



Paul Hodkinson, hızla değişen bir alana yönelik güzel bir biçimde dengelenmiş, açık ve kapsamlı anlatımında günümüzün medya kültürünü ve medya toplumunu eleştirel bir biçimde analiz etmeye yönelik pek çok perspektifi başarılı bir biçimde bir araya getiriyor...

“Paul Hodkinson, hızla değişen bir alana yönelik güzel bir biçimde dengelenmiş, açık ve kapsamlı anlatımında günümüzün medya kültürünü ve medya toplumunu eleştirel bir biçimde analiz etmeye yönelik pek çok perspektifi başarılı bir biçimde bir araya getiriyor”.

Sonia Livingstone

Medya ve İletişim Profesörü, London School of Economics

Sosyal medyadan, çağdaş reklamcılıktan, haberlerden ve mobil teknolojilerden sınıf, etnisite ve toplumsal cinsiyet temsillerine dek her şeyi kapsayan, açık bir biçimde organize edilmiş, sistematik ve en yeni gelişmelerin çok iyi bir biçimde değerlendirilmesiyle alanın eleştirel bir araştırmasını birleştiren bu kitap, medya ve iletişim çalışmalarına “olmazsa olmaz” bir katkı sağlıyor. Medyaya ilgi duyan herkesin yanı sıra medya, kültür ve toplum alanındaki bilim insanları, lisans ve lisansüstü öğrencileri için sunulan bu eser, medya, kültür ve toplum arasındaki karmaşık ilişkiyi dikkatli bir biçimde vurgularken, medyanın günlük yaşama nüfuz edişini inceliyor. Medya Unsurları, Medya, Güç ve Denetim ve Medya, Kimlik ve Kültür olmak üzere üç ana kısımdan oluşan çalışma, aynı zamanda araştırma ve öğretim gereksinimlerini de çok iyi bir biçimde karşılıyor...

Medya ve İletişim
REKLAM DAYATIR
Reklam Dayatır
Kenan Demirci
medya söylem demokrasi
Medya Söylem Demokrasi
Fatma Gürses
kamusal alan ve medya
Kamusal Alan ve Medya
Erdal Dağdaş
iletişim sözlüğü kapak
İletişim Sözlüğü
Erol Mutlu